Fort

Det är märkligt vad fort en vecka kan gå. En kompledig sportlovsvecka bara flyger fram. Det blev Äntligen måndag lite för fort faktiskt. Det är OK. Det är OK att ha ett jobb att komma till och dessutom ett jobb som man trivs med.
Det är alltid rivstarter om måndagarna. Jag brukar tänka att om jag överlever måndag förmiddag så klarar jag hela veckan med glans. Riktigt så allvarligt är det nog inte men det ligger något i det.
Sen så har jag haft öppet som vanligt i min shop. Fick besök av
Team Leif Hobbys nye teamförare Anders. Läs mer om honom på adressen innan. Det blir en klar förstårkning i temaet. Anders har en otrolig rutin och vet vad han pratar om.
Sen så noterar jag att Luleå förlorade i hockey. Igen. Det blir kvalserien med all säkerhet. De är nog inte bättre helt enkelt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits