Denna dagen ett liv

Citat av farbror Melker.
Intensiv dag på jobbet. Helt OK. Jag gillar ju det men man kan bli lite trött... Hela lunchen (lite drygt men säg det inte till någon...) var jag hos Anders på PEM. Han kollade lite på min fransyska som inte alltid vill starta som jag vill...
Under em så ringde kvinnan i mitt liv och föreslog att familjen skulle äta middag på restaurang. Sonen fyller år på söndag så det var ju en bra anledning. Thailändsk blev det. Sen fick sig lilla mor ett besök på sitt äldreboende. Tyvärr somnade jag en liten stund i hennes obeskrivligt sköna fåtölj.
Väl hemma så meddelade hunden att hon minsann ville ut och gå sin fyra kilometers runda. Så det blev till att byta om. Jag försökte springa och lyckades med det hela skolbacken upp men sen fick jag sluta. Kom överens med mig själv att enda orsaken till det är att det var alldeles för halkigt för att springa. Så det så.
Sen har jag brottas med en del fakturor. De ger alltid frakturer, typ. Frakturor är nog ett bättre namn.
Ja, sen fanns det 28 mail att svara på eller läsa.

Kan läcka lite info kring en helt ny pipa för buggy:
Jammin JP-4 EFRA-2062 pipset (Hong Nor). Ny hårdeloxerad EFRA godkänd 3-kammar off-road pipa från Hong Nor i Jammin utförande med EFRA nummer 2062. Hårdeloxeringen gör att den är lite enklare att rengöra. Utblåset är Hong Nors specialare som är fräst ? dvs det håller mycket bättre för krascher än vad det vanliga enkla röret gör. JP-4 levereras komplett med avgaskrök och avgasgummin etc. Obs, pipan är av ?2007? standard dvs den är tillåten att tävlas med i Sverige 2008 men inte på EM etc från och med våren 2008. 20JP4 ? Jammin EFRA-2062 pipsystem off-road. Pris 690:-

image116

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits