Ryggläget

Ryggläget just nu är mycket av ryggläge. Gårdagen förflöt mycket stilla. Tllbringade dagens mest i soffan tittandes på skidor och uppdataterandes min webb. Alltdi bra att få något gjort. Jag är verkligen inte direkt mobil. Men jag tar mig till toaletten och till köket. Vad mer kan man önska av livet? Det som förgyller tillvaron är min bärbara som nu snyggt vilar i mitt knä. Det underlättar verkligen tillvaron. Synd bara att den går på Vista. Det betyder att en del program helt enkelt inte fungerar. Har läst någonstans att man kan köra XP och Vista parallellt. Då behöver man partitionera hårddisken verkar det som. Vi får se hur det blir med det.
Idag har jag faktiskt kunna vara ute en sväng. Säkert gått en knapp kilometer med smärtor. Det strålar fram och bak, in i ljumsken och och upp över ryggen. Nej, det är inte bra. Går som en krok. Både i sidled och även böjd framåt. Det blir ett telefonsamtal till Pitenapprapaten imorgon. Hoppas de har en akuttid.

Kommentarer:
Postat av: lovisa

ha en bra dag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits