Ryggläge 4

Denna följetong intresserar nog mest bara mig själv numera...men OK. Vill du läsa så är läget följande. Hos kiropraktorn idag så passade jag på att få två behandlngar till. En nackspärr och en ömmande axel. Det brakar här och det brakar där när han säger; ta ett djupt andetag...och andas ut....då kommer det. Trycket, vridningen och braket. Nu...går det sönder något hinner man tänka men så slappnar man av och inser att rörligheten har ökat. Och det är väl därför det böjs och tänjs och brakar i de olika låsningar som finns. Så ryggläget är rätt OK ändå. Jag har fortfarande svårt att sitta elle rättare sagt komma mig upp från sittande läge men jag rör mig mer och mer smidigt för min ålder... Det bådar gott iaf.
Annars har dagen bestått av olika aktiviteter i ett rätt makligt tempo. Har lött ihop en del ackar som ska till Lasergame som just nu håller på att laddas för att se att de är OK. En kort sväng till inomhusflyget hann jag också med innan det var dags att skjutsa sonen till tåget i Älvsbyn. Klart intressant väg...helt obekant väg för mig eftersom jag reser den varje dag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits