Ryggläge 2

Efter en helg i stillhet så kom måndagen med något bättre läge. Jag kan gå. Jag kan röra mig. Men jag ville bli bättre. Så det blev en del tidiga telefonsamtal till någon av stadens naprapater eller kiropraktiker. Det blev en kiropraktiker. Det upptäcktes en sned ryggrad, ett snett bäcken och en svullen disk... Den svullna disken känns inte bra. Det är väl den som känns när jag belastar. Böjer mig eller lyfter ngt. Så jag har fått en övning för att försöka stänga den...typ.
Dumt eller smart nog ska jag försöka jobba imorgon. Tror inte att det skadar. Det som skadar är nog att jag inte tänker mig för. Och tror att jag klarar av att lyfta det jag inte ska lyfta.
Vill inte att det här ska bli en följetong. Men det kanske det kommer att bli. Det blir väl till att lugna ned sig och vänta in det som ska väntas in.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits