Ledig

En ledig dag. Riktigt skönt. Läge att vara rätt om sig, vårda sin rygg osv. Viktigt det där men ack så svårt. Det blir ett återbesök till kiropraktorn. Då får vi se hur man mår efter det... Man brukar vara rätt ledbruten. Innan dess ska jag försöka köra lite traktor. Det är att vårda sig själv. Har ett bilsläp som kamraten med platsbrist på sin tomt har ställt här hemma. Det har snöat över och nu ska jag fösöka dra fram det. Det ryktas om skotertransport för hans del. Och då behöver man ett släp.
Kom just på, av alla detaljer som finns, att jag har en laddare ansluten till traktorns batteri. Och i reklamen för laddaren står det; Connect and forget. Och det har jag verkligen gjort. Den har säkert suttit i minst en vecka. Då får vi se om reklamen håller vad den lovar eller om batteriet har torrkokat...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits