Veckan

Snart är det äntligen måndag! Det brukar bli som man säger... talets makt över tanken. Det handlar om inställning, typ. Snart är det då äntligen måndag. En ny vecka startar. Jobb som vanligt med massor att göra hela måndagen. Öppet i shopen som vanligt om kvällen. Sen åker jag bort tisdag till torsdag. Deg blir nog bra. Fredag är jag ledig och då hoppas jag hinna med annat som verkligen legat efter. Fixa min traktor så att det går att skotta snö med den i vinter. Det betyder att göra det sista där den står inomhus, sen få på kedjorna vilket brukar ta sina timmar... En sväng till skogs för att hugga mer ved vore inte så dumt heller. Men det får nog bli på lördag. Det verkar bli en alldeles särskilt bra vecka, eller hur?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits