Prag

Så var man då hemma från personalresan till Prag. Riktigt trevligt. Vi kursade på dagarna och åt och drack om kvällarna. Typ. Många intryck finns givetvis men de ska jag inte nämna här. Bara att Prag är en mycket trevlig stad. Kanske en av de bästa säger en del. Här finns romantik, historia, mat, kultur och många gatstenar... En promenadvänlig och fin stad helt enkelt. Nedan ser du några bilder. Jag kan rekommendera. Åk! Billigt är det dessutom . Om man inte handlar och äter och dricker i stadskärnan utan bara snäppet utanför är det inga problem att äta en trerätters middag inkl dryck för 100:- En lunch med öl och mat får du för 30:- Söker du lite så kostar en Pilsner under 10:- Jag trodde faktiskt att Prag hade blivit dyrare på de sju år det var sedan jag var där sist. Nog har det blivit något dyrare men inte mycket. Rekommenderas starkt alltså.


image101

Kommentarer:
Postat av: lindan

Tack för orden. Jag mår förhållandevis bra...kunde ha varit mycket värre. Är tacksam över att jag sitter hemma i soffan trots att jag har otroligt ont och är orolig för att det har blivit nåt wiplashliknande.

Prag såg fint ut, speciellt efterrätten!
Hoppas ni hade det skönt.

2007-11-02 @ 21:10:05
Postat av: Jimmy U

Tycker också Prag är en riktigt trevlig stad om man bara vill existera och äta/dricka gott.

2007-11-05 @ 17:12:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits