En ledig dag

En ledig dag kan vara rätt skön och full med jobb. Den började med att jag gjorde en del firmajobb Svarade på en del mail, betalade en del räkningar, uppdaterade mig med olika forum etc. Försöker hänga med även om det är svårt eftersom det händer så mycket i forumvärlden. Sen jobbade jag med mitt speciella projekt. Hemligt än så länge...
Idag hade jag tänkt att göra en skogsdag men hade inget bränsle hemma. Så det blev en sväng till stan för att handla. Hunden åker gärna bil så hon tyckte nog att husse gjorde ett bra val. Det blev inköp av Aspen, en lyftkrok och så satte jag in en del pengar.  Väl hemma filade jag sågen och packade för att åka. Det blev nästan två timmar med vedhuggning innan sonen ringde och ville få skjuts till sin fest.
Sen lagade jag middag, min specialare; bandspagetti och kyckling i stekpannan med mycket curry.
Sen blev det uppsättning av gardinstänger eftersom julgardiner ska upp. Tur att man är händig med att sätta upp gardinstänger iaf... Kvällen sen har blivit lugn. Lite TV, lite facebook. I natt ska jag hämta sonen. Hoppas det inte blir så sent...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits