RM i buggy

Väl hemma efter en helg i tält. Jag valde att campa på området alldeles intill buggybanan vilket visade sig vara ett bra drag. Då kunde jag hålla viss uppsikt på alla mina grejer som jag hade med. Första natten regnade det rejält! Ett av mina två partytält visade sig inte hålla riktigt tätt. Det mesta klarade sig dock rätt så bra.
Intressant var att se sverigeeliten köra bil. Bättre än så här blir det nog inte. Första delen av finalen var hur rafflande som helst. Tätt och tight och juste körning. Tyvärr så fick ledaren Robban servoproblem och var tvungen bryta. Gissningsvis hade han vunnit. Nu blev det Linus Thern som vann - en värdig vinnare.
Intressant var också att knyta kontakter med förare och handlare. Det bådar gott. Temaförarna gjorde ett gott jobb. 35 resp 39 kom de. Läs mer på
Umeå AK

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits