Kul

Handlar kullager från USA. Smidigt via webshop, trodde jag. Anger kreditkortsnummer och giltighetstid och baksidans CVC nummer. Allt OK. Får dock ett mail från företaget där de vill att jag ska kopiera och faxa alternativt maila både fram och baksidan av mitt kort samt något som förknippar mig och min adress med mitt kort. Börjar ana oråd... Lägger ut en fråga om tillvägagångssättet på Svenskt modellflyg och deras forum. Får snabb en del olika svar att det ofta är ett normalt förfaringssätt och att en del aldrig skulle ge ut CVC numret... Jag scannar in förstasidan på kortet samt mitt registreringsbevis för mitt företag och mailar över. Det fungerar och min order är nu på gång. Hoppas att allt går i lås nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits