Ladies

Kollar på ladies night med Stenmarck, Bergqvist och Tornving. Riktigt bra show! Man hyllar kvinnan! Med rätta. Det är ju hon som bär allt i samhället. Det är hon som står för den stablitiet som gör att det fungerar. Och kvinnorna är med på showen. De njuter och trivs med att vara i centrum. Äntligen!
Och ändå så undrar jag om det skulle fungera med tre kvinnor på scen och bara män i publiken?
På någon vis fungerar det med att männen på scen anspelar på sex i det mesta men jag undrar om det skulle fungera tvärt om?
Tyvärr tror jag inte det. Då skulle det mesta bli vulgärt och sexistiskt. Nu fungerar det faktiskt. Tack vare kvinnan!
"Jag kommer inte hem ikväll..." "Lita på sanningen..."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits