Drifter igen

Man kan som en utifrån betraktare lite stilla undra "vad är det som händer?" Jag vet mycket väl att trender går och trender kommer inom RC-världen men jag kan ändå undra om inte detta... 2565 träffat på en tråd i vårt forum.Och 212 svar. Det handlar om drifting med bilar. Alla verkar beröras och röras. Till och med gummimannen. Jag står pall. Än! Sladda med bilar...Kan det vara kul? Det finns fler trådar där det pratas drifter. Det hyrs sporthallar där det ska sladdas. Det berör och folk kommer. Det pratas om sommardrifter. Asfaltbanor som ska hyras och användas. Inkörningsport till alla.
Jag är positiv! Jag vill betona att jag verkligen är positiv! Allt som kan fjärrstyras är jag positiv till. Typ. Det som kan locka folk från soffan in i en teknikvärld är jag positiv till. Allt som kan locka folk in i en radiostyrld värld är jag positiv till. Det genererar folk åt alla håll. Av dessa som provar på blir det fler som provar på. Det genererar flygare och buggyåkare och driftare. Vi blir fler och det är alltid bra. Så sladda på. Skriv fler inlägg.
Bara det inte startas aktiviteter med tåg så är jag nöjd. Då lägger jag in en protest. Tåg är båg, typ.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits