Lång dag

Dagen inleddes med kraftigt regn. Under tiden höll jag till i garaget mekandes med min "nya" Opel omega. Det visade sig vara mer fel än jag först anat. Bytte bränslepump, bytte en trasig slang till servopumpen och hittade till slut även en läcka i kylsystemet. Två resor till Hortlax blev det även för att köpa olja gånger två. Nu verkar den vara OK hoppas jag. Två kunder hann jag även med under em. Sedan bar det av till stan med ett kort stopp för att skicka ett paket till Umeå RC. Bra med samarbete. Stan hägrade sedan. Insättning av pengar samt inköp av buntband och en router. Besök hos propellerpelle för arbete med min paramotor innehållande bl a fastsättning av nödskärm. Vi skulle även tejpa in siffror i min skärm men då åkte vi till Långnäs för att få mer plats. Snabbt hem för att ta emot fyra kunder tot, hinna äta en sen middag och sedan fixa lite med annat pappersjobb i företaget och sedan packa alla grejer för morgondagens buggytävling i Öjebyn.
Pust!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits