Kort em

Får helt plötsligt en halv eftermiddag i ledighet hemma. Gräset behöver klippas, ja det handlar mer om avverkning så jag ledar fram klipparen, bensin och hörselskydden med radio. Blint letar jag efter ett hyfsat program. Hittar P1 och Annika Lanz. Skruvar snabb förbi. Gör hon annat än att skratta? Åt vad och vem är oklart... Nä, det är bara dåligt. Pontus Enhörning råkar komma i luren. Samma där. Han sammetslena röst rymmer mycket annat som är dåligt. Närmast elak tycker jag att han är mot de männiksor han möter. OK, jag köper att detta var två fördomar men det är min begränsade bild av dessa två.
Hittar sedan
P3 Rond. Med Amanda Rydman. Hon gillar jag. Prgammet handlar om viktoperationer, Facebook och bidragsfusk. Intressant och proffsigt förmedlat. När sedan programmet spelar Miss Li i duett med Lasse Winnerbäck är jag fast. Klippningen gick bra. Tack för ett bra program.


Kommentarer:
Postat av: lindan

Haha det lät som om jag hade skrivit den bloggen!
Klarar inte alls av Annika Lantz. Winnerbäck och Miss Li är två stora favoriter och att de dessutom gör en duett - kan det bli bättre?!
Nån gräsmatta har jag ju av uppenbara skäl inte att klippa...tyvärr. När jag skaffar hus ska jag ha en mjuk gräsmatta och ett stort växthus.
Öh...ja..nu ska jag inte sväva ut här.
Tjipp tjipp.

2007-08-24 @ 13:10:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits