Hobbyrum

Städar mitt hobbyrum. Äntligen. Hittar många små och bra saker som jag helt glömt bort att jag hade. Skruvar och muttrar och paramotorhjälm (jae, den hade jag nog inte glömt...) och intressande träpinnar gjorde för ett visst ändamål. Och skräp. Massor med skräp. Och en 17 grams bortslös motor. Funderar på att sälja den...
MEN... vad gör man med alla små skruvar, linkar, krympslangsbitar, balsabitar, furulistbitar, brahasaker och allt annat som dyker upp. Tips? Jag samlar dem i små burkar. Där ligger de nu sedan många år tillbaka och för en blygsam tillvaro. Jag hittar ibland en skruv som passar men det är alltför sällan. Suck - jag svämmas över av små burkar...

Kommentarer:
Postat av: Mats Jonsson

Det känns bra att veta att jag inte är ensam om att spara småpryttlar:). Det kan ju vara bra att ha nån dag...om det blir riktigt kallt
Mvh Mats J

2006-11-04 @ 16:27:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits