Ledig dag

Ledig dag från jobbet idag. Skönt. Få tid att dricka kaffe i lugn och ro, tid att hinna tänka en tanke klart... Nädu. Det har verkligen varit fullt upp. Mycket pappersjobb i företaget och stora beställningar. Det är kul det med men inte har jag varit ledig. Valet är ju dock mitt eget.
Sen så har jag nu fått allt material för att kunna slutföra jobbet med ACES High - aircombatvännernas egen tidning. Det handlar om att göra layout färdigt och att skirva och plasta in alla nummer lappar.
Sen ska bastuflotten ned ikväll och så ska hunden vaccineras... Sen så borde jag ta rätt på Moskoselskåtan och hela stora golvet som hänger på tork. Landet ska fräsas, gräsmattan ska kllippas. Dunkar ska inhandlas och det ena med det fjärde. Sen så ligger det ett protokoll som ska skrivas oxå...

Jaja... det blir bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits