Aircombat

Börjar så smått se över mina aircombatkärror. Hade ju stora planer på att bygga helt nytt men i dagsläget har jag lagt ned de planerna. Det får bli reparation av de gamla och även att jag "hittat" två kärror som inte ännu varit upp i luften. Jag sätter ihop dem och håller på att laga. Det verkar som att jag kommer att få ihop fyra kärror ev fem st. Det bör räcka ett tag. Troligtvis kommer jag inte att kunna/hinna vara med på alla de tävlingar jag vill i sommar. En del offroadtävlingar kommer att krocka med dem och på dem vill jag vara med med mitt företag.

Kommentarer:
Postat av: Mats Jonsson

Det är ju inte antalet tävlingar som räknas utan hur kul du har haft på dom tävlingar du varit med på:)
Mvh Mats J

2006-03-18 @ 20:49:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits