Ljudbok

Beställer ett ljudbokspaket. http://www.lyssnarklubben.se/shop/index.do
Tänker mej att återuppta bokläsandet igen. Har legat nere ett tag. Ett långt tag.  Därför denna beställning. Ett problem uppstår... om man lyssnat på en CD-bok, kan man då säga att man läst den? När man "bara" lyssnat på den? Tar tacksamt emot svar. Vad ska jag säga? -Jo, den har jag läst...eller lyssnat till...
Iaf så tänker jag mej att de långa minuterna till jobbet i Älvsbyn ska förgyllas av meningsfulla stunder tillsammans med att läsa...eh, lyssna till en god bok.

Kommentarer:
Postat av: Mats Jonsson

Hej Leif
Du har lyssnat på boken. För ialla fall då jag läser en bok blir det andra bilder i huvudet än då jag lyssnar då någon läser högt.
läsa böcker är trevligt och lyssna till dom är ju också en form av njutning:).

2006-02-19 @ 23:37:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits