Årsmöte

Väl hemma efter en hektiskt dag med årsmöte, kunder och skjutsningar så tittar jag tillbaka på PMFK*s årsmöte. Det blev riktigt bra. Hela 23 personer kom vilket torde vara rekord. Många frågor avhandlades, både stora och små.
Det som för mej fastnade är att klubben har fem arenor där den verkar och finns. Det handlar om inomhusflyg, inomhusbil, utomnhusflyg, utomhusbil samt webben. Jag vill nog påstå att medlemmarna är flitiga på att nyttja dessa fem arenor. Det bådar gott och jag tror att det lockar fler. Både blivande flygare och körare men även andra modellflygare från andra klubbar runt om . Vinterns aktiviteter lockar andra - det ser vi hela tiden.
Att sedan inte alla deltagarna på årsmötet kunde/ville vara med hela tiden är nog ngt man får ta. Alla har sina skäl att åka i förtid från årsmötet som ju blev rätt långt.
Jag blev glad och stärkt. Tillsammans är vi som medlemmar starka. Och en sak är säker, vi gillar att träffas och utöva vår gemensamma hobby.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits