Blandat

Kommer hem efter Sveriges förlust mot Kroatien. "Mellberg sänkte Sverige". Jag ser redan rubriken. Själv bryr jag mej inte så mycket även jag alltid tycker det är roligt när Sverige vinner.
Överlag så går det rätt fort nu. Firman lever i allra högsta grad och kundkontakterna och den ytan växer konstant Det känns kul och ansvarsfullt. Vil ju kunna leva upp till mina och andras förväntningar. Därför känns det malplacerat att åka till Washington en vecka. Men det blir säkert bra med avoppling och annat sorts jobb.
Började i natt att jobba med min hemsida. Det känns kul och viktigt men ack så svårt och tidskrävande det är. Den kommer att bli bra så småningom.
Bränsle är ett ständigt bekymmer. Kommer på måndag att höra mej för mer om MASEN's Pro sport och har även nu ikväll mailat en förfrågan till Procar om att sälja deras O'donell som ska vara det bästa säger många. Smaken är som baken. En del tycker att Tornado är det bästa. Andra tycker att Sidewinder är det bästa. Ytterligare en tycker att Leifs fungerar helt OK och den sjunde anser att Meccafuel rules. Lite vilset känns det. Men jag kommer att göra mitt bästa för att kunna leverera. Det bästa!

Kommentarer:
Postat av: Uffe S

Det är inte lätt det där med bränsle Leif, många att välja mellan. Byron Fuel röstar jag på

2005-10-10 @ 23:05:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits