Webb

En webb ska man ju ha. Det ligger i tiden. Och visst har jag en webb! Och en rätt så välbesökt sådan. Och en gammal webb som ligger som en skugga... och vill bli uppdaterad. Knyckte tillbaka min sida till min nya dator. 38 MB. Är ju lite.. som man samlat på sej och lagt ut, under åren. Känns helt enkelt "mostat" att jobba om den. Men det är ett måste. Speciellt när jag ser att det är typ 25 unika träffar varje dag. Då blir det ännu mer viktigt.
För att det idag ska hända ngt på ettan så la jag just upp det låånga nyhetsbrevet med SÅ många nya intressanta saker från Minicars. Det var just nu det lättaste. Kanske är den genvägen inte helt fel. Blir mycket mer jobb att försöka sortera upp verktyg och radioanläggningar under underrubriker. Så jag gjorde det lätt för mej. Och jag tycker mej märka att mina kunder ofta är gränsöverskridande och går mellan olika delar i sin hobby.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits