Inomhus

Flög i sporthallen igårkväll. Trevligt och kul. Min dubbeldäckare håller dock på att sjunga på den sista versen. Den har hängt med länge och igår så fick den ytterligare reparationer som gör att den numera känns ganska svampig... Dags för en pensionering alltså. Fast...vem vet... bäst det är så befinns den värdig att återigen flyga en sista gång. Det borde gå. Vi får se.
Överlag känns klubbens inomhusflyg som en rörelse. Och vad man hör utöver landet en rätt så unik rörelse. We hawe a mowment here...
Om jag bara orkade så skulle jag be Bosse ta några bra bilder av både enskilda flygplan och givetvis då även en gruppbild och sedan skulle jag skriva en artikel till Modelflygnytt. Bara för att visa att vi inte är döa uppe i norr samt att det minsann finns både liv och förmåga vad gäller inomhusflyg. Ty jag tror mej veta att vi står oss rätt så bra i konkurrensen gentemot modellflygare från andra delar av vår långa land. Och att vi dessutom kör varje fredag och har en tid som fungerar inte minst ekonomiskt är nog rätt så unikt.
Det kanske jag ska göra...någon gång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits